Nieuws

DekaMarkt uitgeroepen tot klantvriendelijkste supermarkt

Uit het meest recente marktonderzoek van Marketresponse komt DekaMarkt als klantvriendelijkste supermarkt uit de bus. Klanten geven het bedrijf een 8- en prijzen het vriendelijke personeel dat altijd een stapje extra zet. Een primeur voor DekaMarkt! Niet eerder won de supermarktketen deze prijs.




Ralf Simons, eindverantwoordelijk voor de winkeloperatie bij DekaMarkt, is trots: “Ik ben ontzettend trots op al mijn collega’s bij DekaMarkt. Elke dag staan zij weer met een glimlach klaar om onze klanten zo goed mogelijk te helpen. Deze publieksprijs zie ik dan ook echt als een kroon op hun dagelijkse inzet en is voor hen!”

Uitzonderlijk attent
“Voorafgaand aan de ontwikkeling van het vernieuwde winkelbeeld hebben we ook gesleuteld aan de merkessentie en kernwaarden. Eén van de kernwaarden waar we ons bij DekaMarkt op richten is uitzonderlijk attent. Dat zit in de kwaliteit van onze collega’s in de winkel. Deze publieksprijs is een enorm compliment voor alle collega’s bij DekaMarkt! Nu is het onze taak om dit niveau ook vast te houden en onze klant te blijven verrassen.” Aldus Marco Maatman, verantwoordelijk voor merk & formule.

Marketresponse
Marketresponse monitort sinds 2007 hoe bedrijven presteren op klantvriendelijkheid, met als hoogtepunt de jaarlijkse bekendmaking van het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland. Geen jury, geen nominaties, geen stemmingen, maar een score op basis van onafhankelijk marktonderzoek onder consumenten.