Nieuws

Dirk lanceert nieuwe campagne voor huismerk 1 de Beste

Zondag 27 januari lanceert Dirk een nieuwe kwaliteitscampagne met de boodschap: “Zo lekker kan voordeel zijn”. Vanaf dat moment wordt op diverse manieren het vernieuwde huismerk 1 de Beste onder de aandacht gebracht.

Vernieuwd
1 de Beste is een bekend gezicht binnen het schap, maar nu in een nieuw jasje. Een nieuw logo en een nieuwe verpakking zorgen dat het merk weer straalt in het schap. 1 de Beste omvat veel producten van topkwaliteit, maar dan voor een Dirk prijs. Directeur Marcel Huizing: “Niet alleen voor A-merken met de laagste prijs van Nederland moet je bij Dirk zijn, ook voor ons huismerk. We zijn trots op ons huismerk en daar besteden we de aankomende weken extra aandacht aan. Klanten kunnen met 1 de Beste genieten van het beste wat Dirk te bieden heeft, voor een lage prijs. Zo lekker kan voordeel zijn!”

Het beste product
Tijdens de verkiezing van het beste product van het jaar 2018-2019 zijn drie 1 de Beste producten door consumenten verkozen tot beste product. Het betreft 1 de Beste Maaltijdsalade garnalen met pasta & sweet chili dressing, 1 de Beste Rumba saus en 1 de Beste Power toiletblokken. Producten werden beoordeeld op aspecten als prijs-kwaliteitverhouding, productpresentatie en gebruikstevredenheid. Uit deze overwinning blijkt dat onze consumenten weten dat ze kunnen  rekenen op topkwaliteit voor een Dirk prijs.

In de spotlight
De winkels worden aangekleed met sfeer- en plafondhangers. Bij de schappen worden de artikelen prominent benadrukt en daarnaast zijn er diverse banieren en koeldeurstickers in de winkel te vinden. Ook de weekfolder en het Dirk magazine zet 1 de Beste in de spotlights. Op alle online media komt 1 de Beste ook  aan bod: de website wordt in 1 de Beste sfeer aangekleed, net als de Dirk app.