Detailresult komt voort uit Detailresult Groep N.V. en is na de juridische splitsing (op 25 maart 2023) een juridisch zelfstandig bedrijf geworden naast Dirk en DekaMarkt.
We hebben samen één doel; onze klanten ondersteunen zodat zij zich met hun core business bezig kunnen houden. Dit doen wij voor toonaangevende merken zoals Dirk, DekaMarkt, Dirck3 en DekaTuin.
We zijn klant- en servicegericht, maken duidelijke afspraken met onze klanten en hebben oog voor elkaar en elkaars ideeën. Door slim, pragmatisch, snel en met korte lijnen samen te werken, kunnen we innovatief en flexibel zijn. We streven continue naar efficiency en kwaliteitsverbetering. We hebben aandacht voor onze medewerkers op het gebied van gezondheid, veiligheid en loopbaan. Nu en in de toekomst. Zo ontwikkelen al onze collega’s verder bij Detailresult en benutten wij ieders talent. Samen zijn we elke dag de beste!
Detailresult verzorgt met circa 1.500 eigen medewerkers voor de supermarktformules DekaMarkt en Dirk van den Broek diverse ondersteunende diensten, de logistiek en de productie van brood (voor DekaMarkt) en vlees.
Detailresult omvat de bedrijfsonderdelen Detailresult Productie (DRP), Detailresult Logistiek (DRL) en Detailresult Services (DRS). Detailresult Services levert hoogwaardige en kostenefficiënte diensten op het gebied van ICT, Finance & Control, Data Management en Advanced Analytics. De eigen bakkerij en slagerij van Detailresult Productie bieden de mogelijkheid om onderscheidende en kwalitatief hoogwaardige versproducten aan te bieden. Detailresult Logistiek verzorgt met distributiecentra op vier verschillende locaties en een eigen transportorganisatie, de gehele logistiek voor de twee supermarktformules.
Detailresult zorgt ervoor dat Dirk en DekaMarkt zich optimaal kunnen focussen op hun commerciële en operationele activiteiten om hun groeiambities waar te kunnen maken. We ontzorgen door efficiënte & effectieve dienstverlening aan te bieden op het gebied van logistiek, productie en services.
Door de uitgangspunten van onze klanten centraal te stellen en optimaal gebruik te maken van technologische ontwikkelingen wil Detailresult zich blijvend onderscheiden en focus aanbrengen.
Ook als het gaat om het aantrekken en behouden van getalenteerde medewerkers hebben wij een duidelijke focus. Zo bieden wij uitdagende verantwoordelijkheden en volop ondersteuning voor verdere ontwikkeling binnen Detailresult. Alleen met een heldere focus op wat echt belangrijk is kunnen wij ons meten met de markt.
Detailresult is klant- en servicegericht, maakt duidelijke en realistische afspraken met de supermarktformules en heeft oog voor elkaar en elkaars ideeën. Door slim, pragmatisch, snel en met korte lijnen samen te werken, is Detailresult innovatief en flexibel. Er wordt continue gestreefd naar efficiency en kwaliteitsverbetering. Er is aandacht voor de medewerkers op het gebied van gezondheid, veiligheid en loopbaan, onder meer door het vitaliteits- en ontwikkelingsprogramma “Mijn Koers”. Nu en in de toekomst. Zo ontwikkelen al onze circa 1.500 collega’s zich verder bij Detailresult en benutten wij ieders talent optimaal.
In het proces van leverancier naar DC, winkel en klant leggen wij miljarden transacties per jaar vast. Hierbij gaat het om vastlegging van gegevens over inkoop, productie, geld- en goederenstroom, verkoop, salarissen, onderhoud en investeringen. Finance & Control pakt het proces van verwerking financiële gegevens naar rapportage, managementinformatie, analyse, begroten en forecasting op. Wij durven ook net even anders te zijn. In een Retail branche waarin je altijd voorop moet lopen en het letterlijk draait om centen, is dat noodzakelijk.
Elke dag bieden we ondersteuning aan alle kassa’s, zelfscansystemen en het automatische bestelsysteem in de winkels, de logistieke systemen in de distributiecentra. Ook het ERP systeem ten behoeve van de gehele supply chain, de systemen voor de productiebedrijven, de websites, de financiële applicaties, de systemen voor urenplanning en –registratie, HR en Payroll, de kantoorautomatisering, het IT-netwerk en de twee datacentra worden ondersteund. Samen zorgen wij dat alle datastromen en de bijbehorende databases en ICT-systemen optimaal functioneren, beheerd worden en 24/7 beschikbaar blijven.
Datamanagement verleent hoofdzakelijk services aan de afdeling Category Management van de twee supermarktformules en voor logistiek. Wij verzorgen en onderhouden het volledige EDI-beheer met betrekking tot (nieuwe) leveranciers en locaties. De datakwaliteit hiervan wordt continu gecontroleerd en aangepast en verrijkt waar nodig. Ook wordt het volledige artikel databeheer onderhouden. Dit betreft nieuwe artikelen als ook mutaties op bestaande artikelen en omvat logistieke data, commerciële data, in –en verkoopprijzen, promoties, assortimentslijnen, prijslijnen, artikel subgroepen, schapkaarten, logo’s en keurmerken van artikelen. Daarnaast stellen wij analyses en rapportages op ten behoeve van de afnemers en andere business units en afdelingen van Detailresult.
Advanced Analytics ontwikkelt nieuwe data science toepassingen en modellen conform requirements van de afnemers en de planning van de Advanced Analytics roadmap, door middel van Data verzameling, Data preparatie, Data-analyse, Modelontwikkeling, Pilot of a/b test, acceptatie en in productie name hiervan. Er wordt beheer uitgevoerd op de in gebruik genomen data science toepassingen ten aanzien van nauwkeurigheid/betrouwbaarheid van de modellen en algoritmes, beschikbaarheid en performance conform afgesproken servicelevels en communicatiekanalen. Ook worden acties uitgezet om de toegevoegde waarde en toepasbaarheid van het data lake structureel te verhogen door nieuwe releasewensen uit te werken en nieuwe databronnen te koppelen en van benodigde data science expertise van de Advanced Analytics afdeling up-to-date gehouden door inzet van training en opleiding.
HR Services is onze serviceafdeling bestaande uit HR Support, Personeels- en Loonadministratie, Arbeidszaken, Recruitment, HR Beheer & Planning & Project support. We verwerken en beantwoorden vragen over de hele HR-administratie, van urenadministratie, tot loonstrook, van arbeidsovereenkomst (in-, door- en uitstroom, alle aspecten inclusief verzuim) tot het inplannen van opleidingen en arbeidsrechtelijke vraagstukken. We dagen onszelf elke dag uit om het slimmer en simpeler te doen. Zo dragen we optimaal bij aan het realiseren van het HR-beleid van onze klanten.
Elke dag op tijd zorgen voor goed gevulde schappen. Voor het verzamel, ontvangst- en aanvulproces kunnen we rekenen op een slim warehousemanagementsysteem. Met goed teamwerk en moderne logistieke systemen, apparaten en transportmiddelen kunnen we de winkels efficiënt en tijdig beleveren. Zo halen we samen het beste resultaat, voor onze klanten en voor onszelf.
“Vers uit onze eigen slagerij”: dat is ons motto. Dit bereiken we door eigen inkoop van hiervoor benodigd vee, vlees en van alle verdere benodigde ingrediënten. Door de producten professioneel te bereiden, volgens de hoogste hygiënenormen en meerdere keren per dag winkels te bevoorraden leven we ons motto na.
Het brood dat klanten dagelijks kopen en met smaak eten wordt met passie gebakken. Wij houden alles in eigen hand: van het bereiden van het deeg, het verwerken en het bakken, tot het snijden, inpakken en verdelen.
Dirk van den Broek is een familiebedrijf met een rijke historie. Gestart in 1942 door Dirk van den Broek met een melkzaak in Amsterdam en tot op de dag van vandaag één van de bekendere merken in Nederland. De vestigingen zijn verspreid over Nederland. De kerngebieden zijn Noord- en Zuid-Holland.
DekaMarkt is in 1941 opgericht door Dirk Kat. Hij opende in 1949 onder de naam Kijkgrijp de eerste zelfbedieningswinkel. In 1955 volgde in IJmuiden de eerste echte supermarkt compleet met verse producten. Daarna ontwikkelde de supermarktketen zich razend snel.